ایستاده بود ایران جمعیت زندگی سلامت

ایستاده بود: ایران جمعیت زندگی سلامت اسلامی انقلاب ایرانی سلامتی بهداشتی ایرانیان امید به زندگی

گت بلاگز اخبار پزشکی روغن نارگیل مصرف نکنید / محققان

انجمن قلب آمریکا گزارش جدیدی انتشار داده است که نشان می دهد روغن نارگیل چربی اشباع شده است قابل توجهی دارد و مصرف خوراکی آن باید محدود شود.

روغن نارگیل مصرف نکنید / محققان

محققان: روغن نارگیل مصرف نکنید

عبارات مهم : انجمن

انجمن قلب آمریکا گزارش جدیدی انتشار داده است که نشان می دهد روغن نارگیل چربی اشباع شده است قابل توجهی دارد و مصرف خوراکی آن باید محدود شود.

به گزارش ایرنا از روزنامه دیلی میل، چربی های اشباع شده است ناسالم هستند لیکن سطح کلسترول ‘بد’را اوج می برند و باعث زیاد کردن خطر مبتلا شدن به حمله قلبی می شوند.

روغن نارگیل مصرف نکنید / محققان

گرچه روغن نارگیل به عنوان یک ماده غذایی سالم فروخته می شود، ولی سطح چربی اشباع شده است آن شش برابر روغن زیتون است.

همچنین بر اساس این گزارش، روغن نارگیل حاوی 82 درصد چربی اشباع شده است هست، ولی چربی گوشت گاو 50 درصد و کره 63 درصد می باشد.

انجمن قلب آمریکا گزارش جدیدی انتشار داده است که نشان می دهد روغن نارگیل چربی اشباع شده است قابل توجهی دارد و مصرف خوراکی آن باید محدود شود.

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که افراد مصرف چربی های اشباع از جمله در کره، پنیر، گوشت قرمز و سایر مواد غذایی پایه حیوانی را محدود کنند.

تحقیقات در دهه 1950 از ارتباط میان چربی اشباع شده است و کلسترول LDL که باعث زیاد کردن خطر مبتلا شدن به حمله قلبی می شود، حکایت دارد.

کلسترول LDL به کلسترول بد معروف است لیکن سطح بالای آن می تواند باعث تجمع پلاک در شریان ها شده است و مبتلا شدن به بیماری قلبی و سکته مغزی را زیاد کردن دهد.

روغن نارگیل مصرف نکنید / محققان

در برابر کلسترول HDL که به کلسترول خوب معروف است کلسترول بد را جذب و آن را راهی کبد می کند تا از اطریق این اندام دفع شود.

سطح بالای کلسترول HDL می تواند تصویر اثر کلسترول LDL را در بدن داشته باشد و باعث کم کردن خطر مبتلا شدن به حمله قلبی و سکته مغزی شود.

انجمن قلب آمریکا گزارش جدیدی انتشار داده است که نشان می دهد روغن نارگیل چربی اشباع شده است قابل توجهی دارد و مصرف خوراکی آن باید محدود شود.

بر اساس توصیه انجمن قلب آمریکا، به جای مصرف غذاهای حاوی چربی اشباع شده است اوج مانند گوشت قرمز سرخ شده، غذاهای شیرین شده است و روغن نارگیل، بهتر است از مواد غذایی با منابع سالمتر و بهتر و چربی های اشباع نشده استفاده شود.

چربی های اشباع نشده در منابعی مانند مرغ بدون پوست، ماهی های چرب، آجیل و حبوبات، آووکادو، روغن های گیاهی غیر گرمسیری مانند روغن زیتون و محصولات لبنی کم چرب موجود است.

روغن نارگیل مصرف نکنید / محققان

کارشناسان معتقدند که مصرف روزانه چربی اشباع شده است در مردان و زنان نباید بیش از 30 و 20 گرم باشد.

واژه های کلیدی: انجمن | آمریکا | نارگیل | کلسترول | مبتلا شدن | مواد غذایی | روغن نارگیل | اخبار پزشکی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs